Menu Utama

KOMUNITI ONLINE KOLEJ TUN HUSSEIN ONN UKM,Laman Blog rasmi Kolej Tun Hussein Onn Universiti kebangsaan Malaysia. Disiplin Asas Kecemerlangan...KOMUNITI ONLINE KOLEJ TUN HUSSEIN ONN UKM,Laman Blog rasmi Kolej Tun Hussein Onn Universiti kebangsaan Malaysia. Disiplin Asas Kecemerlangan...KOMUNITI ONLINE KOLEJ TUN HUSSEIN ONN UKM,Laman Blog rasmi Kolej Tun Hussein Onn Universiti kebangsaan Malaysia. Disiplin Asas Kecemerlangan...


jika anda tidak mendegar radio ini secara auto, sila klik jaringan RADIO MIDAS di jaringan di web ini.Anda Sedang mendengar RAdio MIDAS, UKM LIVE!...Anda Sedang mendengar RAdio MIDAS, UKM LIVE!...Anda Sedang mendengar RAdio MIDAS, UKM LIVE!...Anda Sedang mendengar RAdio MIDAS, UKM LIVE!...Anda Sedang mendengar RAdio MIDAS, UKM LIVE!...

10 September 2007

Panduan Ramadhan

PANDUAN RAMADHAN

Lafaz Niat Berbuka Puasa
" Yang bermaksud, Ya Allah keranaMu aku berpuasa, dengan Mu aku beriman, kepadaMu aku berserah dan dengan rezekiMu aku berbuka (puasa), dengan rahmat MU, Ya Allah Tuhan Maha Pengasih "

Lafaz Niat Puasa Sebulan

" Yang bermaksud, Sahaja aku berpuasa sebulan pada bulan Ramadan bagi tahun ini kerana Allah Taala "

Lafaz Niat Puasa Harian



" Yang bermaksud, Sahaja aku berpuasa esok hari untuk menunaikan fardhu puasa pada bulan Ramadan bagi tahun ini kerana Allah Taala "

No comments: